TOMOS SLOVENIJA Seznam forumov TOMOS SLOVENIJA

 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




a3 predelava

 
Objavi novo temo   Ta tema je zaklenjena: ne moreš urejati sporočil ali odgovarjati na objave.     TOMOS SLOVENIJA Seznam forumov -> tehnični arhiv
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
pibi
Administrator
Administrator


Pridružen/-a: 06.01. 2010, 21:54
Prispevkov: 135

PrispevekObjavljeno: 11 Jan 2010 19:22    Naslov sporočila: a3 predelava Odgovori s citatom

Glava motorja
Spusti jo, da bo višina 10 mm od roba ali pa daš glavo od BT-ja.
Pred montažo glave, namaži med cilindrom in glavo Hermetik.

Vsis
1. faza:
- zunanjo odprtino kanala povečaj na fi 16 mm
- odprtino v cilindru spusti za 2 mm
- odprtino v cilindru razširi za 2mm tako, da vsak rob zbrusiš za 1mm
2. faza:
- zunanjo odprtino kanala povečaj na fi 18 mm
- odprtino v cilindru spusti za 4 mm
- odprtino v cilindru razširi za 3 mm tako, da rob daljše stene kanala zbrusiš za 2 mm, drugega pa za 1mm

Kot kanala spelji tako, da bo silil mešanico v karter motorja. Podobno obliko kanala ima vsis od BTja, ki je zaobljen navzdol.

Izpuh
1. faza:
- zunanjo odprtino kanala povečaj na fi 24 mm
- odprtino v cilindru dvigni za 3 mm
- odprtino v cilindru razširi za 2 mm tako, da vsak rob zbrusiš za 1mm
2. faza:
- zunanjo odprtino kanala povečajte na fi 26 mm
- odprtino v cilindru dvigni za 5 mm
- odprtino v cilindru razširi za 3 mm tako, da vsak rob zbrusiš za 1,5 mm

Pretočni
1. faza:
- zgornji rob pretočnih kanalov v cilindru dvigni za 1,5 mm
- kanale v zidu cilindra razširi prav tako za 1,5 mm (kanale v zidu cilindra širi samo po zunanji strani - proti hladilnim rebrom)
- v širino kanale v cilindru zbrusi za 1,5 mm samo proti strani vsisnega kanala
2. faza:
- zgornji rob pretočnih kanalov v cilindru dvigni za 3 mm
- kanale v zidu cilindra razširi za 2 mm (kanale v zidu cilindra širi samo po zunanji strani - proti hladilnim rebrom)
- v širino kanale v cilindru zbrusi za 2 mm samo na strani proti vsisnem kanalu


Za optimalne rezultate moraš zbrusiti kanal po vsej njegovi dolžini tako, da kot kanala ostane nespremenjen, tudi po njegovi obdelavi. Med zunanjo in notranjo odprtino ne sme ostati nobenih pregibov in neravnin.
Ko si tako obdelal cilinder, povečaj odprtine na bloku motorja, da bodo enake odprtinam na vratu cilindra.
Vse notranje odprtine v cilindru ne smejo imeti ostrih robov, kajti posledica bi bila povečana obraba batnih obročkov.
Če hočeš doseči optimalne rezultate, moraš spolirati vse kanale do visokega sijaja s finim brusnim papirjem gradacije 500 do 600. S tem dosežeš boljše cirkuliranje in zmanjšaš vrtinčenje zgorljive zmesi. Prav tako spoliraj ojnico. Poliranje zahteva veliko truda, ampak verjemi, da se splača.
Vsa tesnila je potrebno prilagoditi novim meram kanalov, da ne bi le ta ovirala pretok plinov.

Uplinjač
Za prvo fazo predelave je potrebno vgraditi vplinjač z difuzorjem fi 14 mm in z glavno šobo 72. Če ne moreš dobiti ta tip vplinjača, lahko vgradiš vplinjač od T -14.
V slabšem primeru lahko daš večjo glavno šobo na original vplinjač. Dobre rezultate sem dosegel s šobo 64. Če imaš možnost vgradi RAM AIR system, ki omogoča povečan pretok zraka v vplinjač. Če tega ne moreš, pa odstrani gumijasti del, ki povezuje vplinjač z dušilcem vsisnih šumov. To velja le v primeru, če povečaš šobo na originalnem vplinjaču.
Za drugo fazo predelave moraš vgraditi vplinjač z difuzorjem premera fi 18 mm. Tak vplinjač ima T - 15 in BT - 50.

V obeh fazah moraš dati resonančni izpuh, z originalnim izpuhom se cilinder pregreva in rad zariba - preizkušeno . Slabost tega cilindra so majhna hladilna rebra. Koleno izpuha naj bo tudi povečano, glede na zunanjo mero izpušnega kanala.

Če nameravaš pustiti original vplinjač naredi le prvo fazo predelave.
S prvo fazo dosežeš hitrost okoli 65 km/h, z drugo pa do 75 km/h. Merjeno pa je bilo z avtom (Zastava 128), takrat še nismo poznali digitalnih števcev.

Upam, da te ne skrbi vzdržljivost motorja, ker se bistveno zniža.

Aja preden začneš, še nasvet:
DELAJ POČASI, NE HITET: DVAKRAT IZMERI IN POTEM KOMAJ BRUSI.
PS: (Kopirano iz automatik foruma).
_________________



Nazadnje urejal/a pibi 11 Jan 2010 20:37; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Ta tema je zaklenjena: ne moreš urejati sporočil ali odgovarjati na objave.     TOMOS SLOVENIJA Seznam forumov -> tehnični arhiv Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.