TOMOS SLOVENIJA Seznam forumov TOMOS SLOVENIJA

 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




modifikacija kotov odpiranja

 
Objavi novo temo   Ta tema je zaklenjena: ne moreš urejati sporočil ali odgovarjati na objave.     TOMOS SLOVENIJA Seznam forumov -> tehnični arhiv
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
pibi
Administrator
Administrator


Pridružen/-a: 06.01. 2010, 21:54
Prispevkov: 135

PrispevekObjavljeno: 18 Feb 2010 18:35    Naslov sporočila: modifikacija kotov odpiranja Odgovori s citatom

Naj začnem s koti odprtja izpušnega kanala:

Vh (cm3) / n (1/min)/ Kot odprtja (Rg)
2x62 / 13500 /205-209
1x80 / 13000 /204-208
1x125 / 12000 /201-205
1x125 / 12500 /202-206
2x125 / 12000 /200-206

Mere izpušnega okna naj ne bodo prevelike saj se izpušni plini pri velikih kanalih prehitro ohladijo, kar pa
povzroči zmanjšanje učinka izpušnega impulza.

Kot odprtja pretočnih kanalov:

n (1/min) / Kot odprtja (Rg)
6500 / 121–124
8000 / 123-127
9000 / 125-131
10000 / 127-131
12000 / 131-137
13000 / 133-141
14000 135-143

Koti odprtja sesalnega kanala:

n (1/min) / Kot odprtja (Rg)
7000 / 151-156
8000 / 154-161
9500 / 164-171
11000 / 184-191
12000 / 194-201

Mnogi predelovalci povečujejo odprtje sesalnega kanala s krajsanjem bata, naprimer krajsanje bata za 3mm je podobna sprememba kakor dvig roba sesalnega kanala za 2mm. Za doseganje največje moči naj bi bila površina za okoli 10 – 15% večja od prereza uplinjača!

Nekaj o kompresiji:
Izguba toplote je sovražnik dvotaktnega motorja in povečanje kompresijskega razmerja za 10% bo povzročilo povečanje moči kvečjemu za 3%, drugo se izgubi zaradi pretočnih in toplotnih izgub. Dopustno razmerje kompresije pa določa raznolikost goriv, več o tem v naslednji tabeli, ki kaže mejne vrednosti za zračno hlajen motor, prostornine 50-80cm3

100 OS / 110 OS / 125 OS / Metanol
15.6:1 / 16.5:1 / 17.2:1 / 19.4:1


Zanimiv dodatek:
Zmesi goriv za dirkalne motorje
nitrometan 20% - metanol 80%
propilen oksid 5% - etanol 95%
toluen 10% - bencin 90%
metanol 50% - bencin 35% - bencol 10% - aceton 5%
bencol 50% - bencin 50%
aceton 15% - bencin 85%
aceton 10% - metanol 90%
_________________

Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Ta tema je zaklenjena: ne moreš urejati sporočil ali odgovarjati na objave.     TOMOS SLOVENIJA Seznam forumov -> tehnični arhiv Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.