|
TOMOS SLOVENIJA
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
pibi Administrator
Pridružen/-a: 06.01. 2010, 21:54 Prispevkov: 135
|
Objavljeno: 18 Feb 2010 18:35 Naslov sporočila: modifikacija kotov odpiranja |
|
|
Naj začnem s koti odprtja izpušnega kanala:
Vh (cm3) / n (1/min)/ Kot odprtja (Rg)
2x62 / 13500 /205-209
1x80 / 13000 /204-208
1x125 / 12000 /201-205
1x125 / 12500 /202-206
2x125 / 12000 /200-206
Mere izpušnega okna naj ne bodo prevelike saj se izpušni plini pri velikih kanalih prehitro ohladijo, kar pa
povzroči zmanjšanje učinka izpušnega impulza.
Kot odprtja pretočnih kanalov:
n (1/min) / Kot odprtja (Rg)
6500 / 121–124
8000 / 123-127
9000 / 125-131
10000 / 127-131
12000 / 131-137
13000 / 133-141
14000 135-143
Koti odprtja sesalnega kanala:
n (1/min) / Kot odprtja (Rg)
7000 / 151-156
8000 / 154-161
9500 / 164-171
11000 / 184-191
12000 / 194-201
Mnogi predelovalci povečujejo odprtje sesalnega kanala s krajsanjem bata, naprimer krajsanje bata za 3mm je podobna sprememba kakor dvig roba sesalnega kanala za 2mm. Za doseganje največje moči naj bi bila površina za okoli 10 – 15% večja od prereza uplinjača!
Nekaj o kompresiji:
Izguba toplote je sovražnik dvotaktnega motorja in povečanje kompresijskega razmerja za 10% bo povzročilo povečanje moči kvečjemu za 3%, drugo se izgubi zaradi pretočnih in toplotnih izgub. Dopustno razmerje kompresije pa določa raznolikost goriv, več o tem v naslednji tabeli, ki kaže mejne vrednosti za zračno hlajen motor, prostornine 50-80cm3
100 OS / 110 OS / 125 OS / Metanol
15.6:1 / 16.5:1 / 17.2:1 / 19.4:1
Zanimiv dodatek:
Zmesi goriv za dirkalne motorje
nitrometan 20% - metanol 80%
propilen oksid 5% - etanol 95%
toluen 10% - bencin 90%
metanol 50% - bencin 35% - bencol 10% - aceton 5%
bencol 50% - bencin 50%
aceton 15% - bencin 85%
aceton 10% - metanol 90% _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|